Hihi :) text på För att snart är det jag som är kung!! :D





Text:

Simba: Snart ska jag bli en mäktig kung
Som fienderna slår
Zazu: Ja, men djurens konung bruker väl ha lite mera hår?
Simba: Snart blir jag djungelns nummer ett
En kung, en stor idol
Jag tränar på min nya stil, jag ryter fram ett VRÅL
Zazu: ursäkta mig, du verkar lite ung
Simba: Vänta, snart är det jag som är kung
Zazu: Det lär dröja länge unga herrn. Det kan du tro.
Simba: Ingen säger "sluta!"
Zazu: Jo, men när jag säger att...
Nala: Ingen säger "Gör så!"
Zazu: Vad jag menar är att...
Simba: Ingen säger "Gå dit!"
Zazu: Men du förstår inte...
Simba/Nala: Ingen säger "Hör på!"
Zazu: Ja men, hör på!
Simba: Fri och då bestämmer jag
Zazu: Det kan du bara glömma!
Simba: Fri att få det jag vill ha.
Zazu: Det är visst dags vi pratar lite allvar du och jag.
Simba: Inte tror jag att en kroknäbb vet hur allt ska va'.
Zazu: Blir detta nya monarkin, då är jag inte med. Slutar tjänsten,lämnar Afrika,
det ska du nog få se.
För du är vild och galen och för ung.
Simba: Vänta,snart är det jag som är kung!
Alla tittar ditåt.
Vänder sig åt mitt håll.
Och jag är i centrum
för jag har en stor roll.
Zazu: Inte än!
Chorus: Varenda kotte gammal eller ung.
I flockar eller solo,
bara sjung.

Kung Simba, ja, den snubben
blir rätt tung.
Simba: Vänta, snart är det jag som är kung!
Vänta, snart är det jag som är kung!
Vänta, snart är det jaaaaaag...som är kuung!



Puss på låten! ♥

/The sisters! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0