Alva sjuk! :s

Hejhej!

Vi här igen :)


Hur mår ni ?



The sisters Punkter:


Alva: Jag mår sådär blev tvungen att sticka hem från skolan idag :(
Matilda: Jag mår jätte bra ! :)
 Alva: tur för du som  är frisk :s
Matilda: hahah  :)



Hhahah visst är jag(matilda) snäll mot Alva ;)

Fast Alva är sjuk.

Det betyder att jag måste hjälpa henne idag när jag kom hem från skolan då sa hon att jag skulle
ge henne , kaffe , varm choklad, stekt ägg  & en macka .  Jag frågade mamma om jag skulle göra det så jag ringde henne hon sa att jag skulle göra det :s

 Men vad gör man inte åt sin sssyysster ;)

Alva är skyldig mig mycket stort nu ! :D

Nu måste jag bära upp alva till sängen , hon orkar typ inte + mamma är så klen :P hon sa det själv nyss

och min pappa och mamma är skilda så pappa är inte hemma ju :(

aja nu ska jag bära upp henne till sängen ;)

haha blev nästan som min egen blogg men hon sa punkterna jag skulle skriva som hon sa ;)

/The sisters or just Matilda today ;)

Pumbaa och kanske Timon little bit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0