Florida , Disneyland , Tröjor :D

Hej
allihopa
!


Förlåt för att vi inte har varit inne tyvär så är det ju så att vi har varit på semester i florida! :)

För det va så här ,

att den 11 juni var det sommarlov för oss  (:

sen några dagar senare den 16 Juni då stack vi till florida (:

Det är härligt där! vi var på disneyland och dom hade timon & pumbaa där.

Det var riktigt kul!

Sen kom vi hem igår.
:(

Men vad tycker ni om disneyland och florida ?

the sisters punkter! :

Alva: Som  ni nog redan har listat ut så älskar jag disneyland och florida ! :D världens bästa ställe men snart ska vi till grekland i juli elr augusti sticker vi.

Matilda: Ja det var..... faktiskt..... Jätte härligt! (: Jag älskade det <33 


 Tyvär har vi ingen fakta idag med pumbaa elr timon , och en ny header  blir det snart.
Och förresten våra tröjor har kommit dom är skit snygga! (L)
Hejdå,Godnatt! alla bloggläsare

/ thesisters! ♥

ps: vi tog en bild på dom :)



we älskar bilden ;)



Kommentarer
Postat av: Mimmie

Heejsan!:)

Jag brukar med vara på Semester i Florida och jag har varit på disneyland:)

Jag har även varit på sea world och massa annat:)))

Hoppas att ni har deet kul:)

Oj man kan ju inte ha tråkigt:)



KramKram Miimmiie(L)

2011-01-03 @ 11:34:37
URL: http://prinsessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0